Recenzja : Abbi Glines - Wybierz mnie

Recenzja : Abbi Glines - Wybierz mnie






Tytuł:Wybierz mnie
Autor:Abbi Glines
Tytuł serii:Sea Breeze
Wydawnictwo: Pascal
Liczba stron : 384
Oprawa:Miękka

Kolejną książką autorstwa Abbi Glines ,po którą sięgnęłam była powieść "Wybierz mnie".
Jest ona jak większość już napisanych historii , chociaż nie ukrywam ,że podoba mi się jej styl pisania i to ,co w nich jest zawarte.Jak dla mnie idealne książki do zrelaksowania się!

Książka opowiada historię między Marcusem ,a Willow.Chłopak pochodzi z bogatej rodziny ,która niekoniecznie jest idealna,problemy z ojcem ,wiecznie zapłakana matka,nastoletnia siostra i nasz Marcus ,który nie chce korzystać z pieniędzy ojca i żyje na własny rachunek.Wynajmuje pokój w mieszkaniu Cage'a Yorka.Do mieszkania dość często przychodzi Low ,przyjaciółka Cage'a.Chłopaka od razu zauroczyła piękna rudowłosa dziewczyna ,której życie nie oszczędzało.Mieszkająca tak naprawdę wszędzie ,gdzie tylko może, okropna siostra i jedyny przyjaciel ,który nie ukrywa ,że chciałby z nią kiedyś być.Jednak Willow zakochuje się z wzajemnością w Marcusie.Chłopak jednak ze względu na Cage'a czeka, mając nadzieję,że dziewczyna wybierze właśnie jego.

Przyjemna historia ,która jak zwykle urzekła mnie swoją prostotą.Po książkę polecam sięgnąć osobom ,które po ciężkim dniu chcą się odprężyć przy niezobowiązującej lekturze.Uprzedzam ,że nie jest to wybitna książka ,bo jednak jest ona schematyczna.Powtarzający się motyw bogatego chłopaka ,biednej i samotnej dziewczyny ,ale jeśli ktoś lubi czytać obyczajówki i romanse to jest to książka jak najbardziej dla niego ! Jeśli czytaliście koniecznie dajcie znać w komentarzu co wy sądzicie o tej powieści ,pozdrawiam cieplutko ;)

























































































Komentarze

  1. Jestem bardzo ciekawa tej pozycji, ale kiedy ja znajdę na nią czas...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    Patrycja
    Kredziarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest bardzo lekka i przyjemna w czytaniu ,więc jak najbardziej zachęcam i pozdrawiam również :)

      Usuń

Prześlij komentarz