100 książek ,które chcę przeczytać




Cześć ! Z tej strony Martyna ,a to kolejny post na moim
blogu.Dzisiaj nie będzie to zwykła recenzja ,a 100 książek ,które chciałabym przeczytać.Już kiedyś pojawił się na moim blogu post tego typu ,ale było to z dobre pół roku temu i był to post bez większego ładu i składu ,sam wybór tytułów był dość słabo przemyślany.Teraz obiecuję poprawę! Przygotowałam się bardzo porządnie ,bo lista była robiona z dobre 2 tygodnie wcześniej ,więc jeśli jakaś z tych książek została przeze mnie przeczytana to przepraszam ,ale nie jestem w stanie wszystkiego przewidzieć.Dobra dosyć tych smętów - lecimy z moją listą 100 książek ,które chcę przeczytać!





1.Kiera Cass - Rywalki
2.Kiera Cass - Elita
3.Kiera Cass - Jedyna
4.Susan Dennard - Prawdodziejka
5.Susan Dennard - Wiatrodziej






6.Nicholas Sparks - Na zakręcie
7.Nicholas Sparks - Na ratunek
8.Nicholas Sparks - Jesienna miłość
9.Nicholas Sparks - We dwoje
10.Corinne Michaels - Consolation
11.Sarah J. Maas - Dwór skrzydeł i zguby
12.Colleen Hoover - It ends with us
13.Stephanie Garber - Caraval
14.Alexandra Bracken - Pasażerka
15.Colleen Hoover - Ugly love







16.Aneta Jadowska - Dziewczyna z dzielnicy Cudów
17.Aneta Jadowska - Arkuszer bogów
18.Kasie West - Blisko ciebie
19.Kasie West - Chłopak z innej bajki
20.Kasie West P.S. I like you
21.Leisa Rayven - Zły Romeo
22.Leisa Rayven - Zła Julia
23.Cassandra Clare - Władca cieni
24.Becky Albertalli - Simon oraz inni Homo Sapiens
25.Francesca Zappia - Wymyśliłam cię





26.Gayle Forman - Zostaw mnie
27.Samantha Shannon - Czas żniw
28.Samantha Shannon - Zakon mimów
29.Samantha Shannon - Pieśń jutra
30.Victoria Aveyard - Czerwona królowa
31.Jill Santopolo - Światło, które utraciliśmy
32.Magdalena Witkiewicz - Ósmy cud świata
33.Magdalena Witkiewicz - Czereśnie zawsze muszą być dwie
34.Abbi Wixman - Ogród małych kroków
35.Kim Holden - Promyczek



36.Alwyn Hamilton - Buntowniczka z pustyni
37.Alwyn Hamilton - Zdrajca tronu
38.Robyn Schneider - Początek wszystkiego
39.Agnieszka Lingas-Łoniewska - Wszystko wina kota
40.Agnieszka Lingas-Łoniewska - Obrońcy nocy
41.Rick Riordan - Zagubiony heros
42.Rick Riordan-Syn Neptuna
43.Rick Riordan - Znak Ateny
44.Rick Riordan - Dom Hadesa
45.Rick Riordan - Krew Olimpu






46.Jane Austen - Duma i uprzedzenie
47.George Orwell - Rok 1984
48.Paulina Mikuła - Mówiąc inaczej
49.Nicola Yoon - Słońce też jest gwiazdą
50.Harper Lee - Zabić drozda
51.Beca Fitzpatrick - Szeptem
52.Anna Todd - After, płomień pod moją skórą
53.Rainbow Rowell - Fangirl
54.Rainbow Rowell - Linia serc
55.Jay Asher - Trzynaście powodów





56.Elle Kennedy - Układ
57.Elle Kennedy - Błąd
58.Elle Kennedy - Podbój
59.Mia Sheridan - Bez szans
60.Mia Sheridan - Bez winy
61.Brenna Yoranoff - Wyśnione miejsca
62.Maggie Stiefvater - Król kruków
63.Cecelia Ahern - P.S. Kocham cię
64.Cecelia Ahern - Sto imion
65.Cecelia Ahern - Zakochać się





66.Jojo Moyes - Zanim się pojawiłeś
67.Jojo Moyes - Razem będzie lepiej
68.Colleen Hoover - Hopeless
69.Colleen Hoover - Ta dziewczyna
70.Colleen Hoover - Pułapka uczuć
71.Claudia Gray - Tysiąc odłamków ciebie
72.Leigh Bardugo - Szóstka wron
73.Leigh Bardugo - Królestwo kanciarzy
74.Adam Faber - Kroniki Jaaru ,księga luster
75.Adam Faber - Kroniki Jaaru ,czarny amulet




76.Kirsty Moseley-Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno
77.Kirsty Moseley - Chłopa ,który chciał zacząć od nowa
78.Kirsty Moseley - Nic do stracenia
79.Abbi Glines - Uwiedź mnie
80.Abbi Glines - Zatrzymaj mnie
81.Anna Bellon - Uratuj mnie
82. Kathryn Ormobree - Milion odsłon Tash
83.S.J.Kincaid - Diabolika
84.Agnieszka Lingas-Łoniewska - Zakręty losu
85.Paulina Hendel - Żniwiarz , pusta noc




86.Paulina Hendel - Żniwiarz , czerwone słońce
87.Jennifer Niven - Podtrzymując wszechświat
88.Veronica Roth - Naznaczeni śmiercią
89.Jeff Zenter - Goodbye Days
90.Julie Buxbaum - Coś o tobie i coś o mnie
91.Julia Israel - Indeks szczęściarz
92.Sara Barnard - Piękne złamane serca
93.J.K.Rowling - Harry Potter iWięzień Azkabanu
94.J.K. Rowling - Harry Potter i czara ognia
95.J.K. Rowling - Harry Potter i zakon feniksa




96.Brittainy C. Cherry - Woda, która niesie cisze
97.Brittainy C. Cherry - Powietrze,którym oddycha
98.Brittainy C. Cherry-Ogień, który ich spala
99.Brittainy C. Cherry - Kochając pana Danielsa
100.Meagan Brothers - Dziwna i taki jeden















Komentarze

  1. Masz zamiar czytać książki w takiej kolejności, w jakiej są na liście? I jeszcze ciekawi mnie, czy założyłaś sobie jakiś konkretny czas na przeczytanie tej setki? ;)


    bookowatwierdza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie będę czytać w takiej kolejności. Wszystko zależy od tego, kiedy będę miała okazje ,którąś z nich kupić,wypożyczyć. :) I powiedzmy,że chcę dać sobie na to rok. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis! :) chętnie sięgnęłabym po książki Kasie West, ponoć to fajna i lekka lektura! Buziaki :*

    Karolina-comebook

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo :* Kasie West pisze fajnie ,więc oczywiście mam dużą ochote przeczytać większą ilość jej książek. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe książki masz na liście. Dużo z wyzmienionych przez ciebie czytałam a resztę chcę przeczytać.
    Pozdrawiam
    https://thebookmyfantasy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brałam książki, których byłam ciekawa lub dalsze tomy serii :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Fajne zestawienie, prawie same ostatnio popularne pozycje :D Harrego wcześniej nie czytałaś? Ja bardzo polecam!
    Podobał mi się też Caraval, a z podanych przez Ciebie książek czaję się głównie na Riordana, Goodbye Days oraz Początek Wszystkiego. :)

    Pozdrawiam serdecznie, cass z cozy universe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja Caravalu już jest u mnie na blogu i tak średnio mi się podobała.Rick Riordan jest już zakupiony i czeka na przeczytanie ! A Harrego nie czytałam :( i mi wstyd :D

      Usuń
  7. Dużo tych książek 😊😊 na pewno przeczytaj serię "Rywalki" książki Jojo Moyes 😊😊 pozdrawiam i zapraszam do siebie zaczytanaolaakochaczytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie czytaj Orwella! Rok 1984 jest genialny!
    Pozdrawiam
    http://bakerstreetlibrary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz