Recenzja : Abbi Glines-Dotknij mnie


 Recenzja: Abbi Glines - Dotknij mnie



Tytuł:Dotknij mnie
Autor:Abbi Glines
Tytuł serii:Sea Breeze
Wydawnictwo : Pascal
Liczba stron : 368
Oprawa: Miękka

Preston Drake to chłopak ,którego wiele ludzi uważa za bezwartościowego dupka ,który potrafi tylko zmieniać dziewczyny jak rękawiczki-w zasadzie jedna noc mu wystarczy.Jednak to chłopak ,którego życie nie oszczędzało..Z powodu braku środków do życia musi znaleźć jak najlepszy sposób na zarobienie szybko dużych pieniędzy.Kiedy orientuje się ,że wiele starszych kobiet chętnie płaciło by mu za spędzenie z nimi trochę czasu Preston postanawia ,że ważniejsza jest jego rodzina niż on i jego godność.

Amanda Hardy-Niewinna,delikatna dziewczyna,młodsza siostra Marcusa.Od kiedy skończyła szesnaście lat jest do szaleństwa zadurzona w Prestonie z tego powodu stara się ,aby chłopak zwrócił na nią uwagę.W jej rodzinie nie jest tak kolorowo , pomimo tego ,że nie brakuje im pieniędzy.
Fortuna nie zapewnia szczęścia rodzinnego i miłości.

Losy tych bohaterów krzyżują się po pewnej zakraplanej imprezie ,w której nasi bohaterowie nie pohamowali swoich emocji.Od tego dnia wszystko się zmienia.Amanda zaczyna inaczej patrzeć na Prestona ,ich historia zaczyna coraz bardziej się rozwijać i mi osobiście czytało się ją bardzo dobrze.Była dobrą odskocznią od fantastyki.Ostatnio bardzo często sięgam po tego typu książki ,ponieważ naprawdę fajnie się je czyta.Może ich treść sama w sobie nie powala ,ale mi odpowiadało to na ten moment.

Moim zdaniem książka autorstwa Abbi Glines jest lekka i przyjemną historią ,która no jest dość przewidywalna ,ma fabułę jak większość książek tego typu.Jednak według mnie jest tak samo dobrą pozycją na jeden wieczór jak inne powieści tej autorki.Sama ich grubość zachęciła mnie do przeczytania ,gdy nie miałam czasu na bardziej obfite w strony książki.Osobiście polecam jak najbardziej wszystkim ,którym potrzebna jest od czasu do czasu powieść o takiej tematyce.Ja z pewnością sięgnę jeszcze po książki tej autorki.








Komentarze

  1. Książki autorstwa Abbi Glines są jednymi z moich ulubionych, kiedy chcę odpocząć i przeczytać coś lekkiego :)

    Pozdrawiam,
    www.ksiazkowapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ,niektórzy narzekają na nie ,ale umówmy się nie jest to literatura wysokich lotów ,tylko powieści ,przy których można tak jak już wspominałaś się odprężyć i odpocząć ;) Również pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Mam tak samo z tą autorką. Bardzo lubię czytać jej książki i kiedy poleciłam jej książki koleżanką one również się wciągnęły, także ta autorka ma coś w sobie ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty