Recenzja : Alicja Górska - 365 dni. Zobaczymy się znów

             Recenzja : Alicja Górska - 365 dni. Zobaczymy się znów





Tytuł: 365 dni. Zobaczymy się znów
Autor : Alicja Górska
Wydawnictwo: Novae Res
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Liczba stron : 190
Ocena : 8/10




Ostatnio w moje ręce wpadła książka utalentowanej młodej dziewczyny Alicji , którą znam z bookstagrama.Gdy tylko zobaczyłam okładkę jej książki zakochałam się bez pamięci i od razu wiedziałam ,że chcę ją na swojej półce.Zacznę od tego ,że spodziewałam się zupełnie innej historii.Myślałam ,że będzie to taki lekki romans , typowo wattpadowy.Jednak po przeczytaniu jestem totalnie zaskoczona.Nie spodziewałam się takiego zwrotu akcji ,że będzie tam wątek fantastyczny.(Bez spojlerów ,bo macie sami przeczytać !)

A teraz króciutko o fabule.W książce Alicji poznajemy Lullaby ,która ma taką dusze artystyczną , kocha muzykę (czyli wiadomo ,że już ją polubiłam..).Studiuje na uniwersytecie muzycznym, ma idealnego faceta Evana ,który swoją drogą dobrze zarabia ,jest poukładany, jest dla niej taką oaza bezpieczeństwa.Jednak los potrafi nas zaskoczyć.Kiedy dziewczyna poznaje swojego nowego wykładowcę Louis'a jest nim oczarowana ,jak większość studentek.Jest on bardzo inteligenty ,no i ma jak Lullaby taką dusze artysty ,pisze piosenki ,gra na pianinie.Ma niezwykłe podejście do wielu sytuacji ,do ludzi.Lully i Lou zaczynają rozmawiać i okazuje się ,że mają oni wiele wspólnych tematów.Spędzają dużo czasu i zakochują się w sobie bez pamięci.Całe życie dziewczyny wywraca się o 180 stopni.

Książka wywarła na mnie pozytywne wrażenie.Była bardzo przyjemna i cieszę się ,że miałam okazje zapoznać się z nią.Ogólnie książkę oceniam na 8/10.Muszę powiedzieć o jej wykonaniu ,bo jest super.Okładka jest bardzo przyjemna dla oka i myślę ,że będzie ona ładnie prezentowała się na biblioteczce.Jedynym minusem ,którego nie mogłam przeżyć jest to ,że książka była zdecydowanie za krótka ! Alicja dlaczego mnie tak skrzywdziłaś ? Złamałaś mi serduszko grubością swojej historii.A tak już na poważnie ,polecam tą książkę z czystym sumieniem.I chcę dodać ,żebyście nie bali się tworzyć ,wierzyli w siebie i swoje zdolności.Serdecznie dziękuje Alicji za możliwość przeczytania jej książki i wydawnictwu Novae Res za przysłanie mi jej.Jeśli czytaliście już to małe cudeńko napiszcie jakiś miły komentarz pod tym postem dla Alicji myślę , że na pewno będzie jej bardzo miło.



               Książkę miałam możliwość przeczytać ,dzięki uprzejmości



































Komentarze

  1. Ooooo, też bym spodziewała się typowego romansu, kolejne zaskoczenie! :) Być może w takim układzie kiedyś sięgnę po tę książkę, jeśli dostrzegę ją na jakiejś bibliotecznej półce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam ;) Daj znać na mojego maila jeśli przeczytasz, chętnie zapoznam się z twoją opinią.

      Usuń

Prześlij komentarz