Recenzja : Kasie West - Chłopak z sąsiedztwa

Recenzja : Kasie West - Chłopak z sąsiedztwa



Tytuł : Chłopak z sąsiedztwa
Autor : Kasie West
Wydawnictwo : Feeria Young
Oprawa : Miękka bez skrzydełek
Liczba stron : 340
Ocena : 7/10


"Najlepiej rozmawia się nocą"


Witajcie drodzy czytelnicy w kolejnej recenzji na moim blogu.
Dzisiaj przygotowałam dla was książkę idealna na wakacje.Otóż w tym poście opowiem wam o młodzieżówce słynnej Kasie West ,a jest to książka pt."Chłopak z sąsiedztwa".Okej,zacznijmy od tego ,że Kasie charakteryzuje się swoim lekkim i przyjemnym  w czytaniu stylem pisania ,który jak dla mnie jest naprawdę spoko.Dla mnie tę historie są idealne ,jeśli potrzebuje jakiejś lekkiej,niezobowiązującej książki na zrelaksowanie się,taka przyjemna historia na jeden wieczór.




A teraz po krótce o czym opowiada ta książka.
W tej młodzieżówce główną rolę odgrywa Charlie Reynolds ,dorastająca dziewczyna ,która wychowuje się bez mamy.Ciężko być dziewczęcą ,gdy wychowujesz się w gronie samych facetów - tak właśnie ma nasza bohaterka.Mieszka wraz z tatą oraz trzema braćmi i jednym takim troszkę przyszywanym-Bradenem,który jest tytułowym chłopakiem z sąsiedztwa.Dziewczyna jednak nie zna się ani na makijażu ,ani na modnych ciuchach,nie interesują ją flirty.Ma ona wielkie serce do sportu i najchętniej całe życie spędziłaby w ogromnej bluzie i obszarpanych dżinsach grając w koszykówkę ze swoimi przyjaciółmi.Gdy Charlie dostaje kolejny mandat za zbyt szybką jazdę jej tata zmusza dziewczynę do podjęcia pracy ,dzięki której spłaci mandat.I tak oto nasza bohaterka poznaje Linde ,właścicielkę eleganckiego butiku.I tutaj nasza Charlotte poznaje kobiecy świat.Zaczyna inaczej patrzeć na świat i poznaje Bradena od drugiej strony.Mają oni swoją alternatywną rzeczywistość i swoje tajne spotkania przy płocie."Najlepiej rozmawia się nocą" w tym przypadku absolutnie się to sprawdziło.



Kasie West to autorka ,której książki miałam okazję czytać już wcześniej.I w tym przypadku nie zawiodła mnie ,a "Chłopak z sąsiedztwa" okazał się być bardzo przyjemną młodzieżówką ,z którą spędziłam naprawdę fajnie wieczór.Doceniam humor jaki był zawarty w tej książce.Świetnymi bohaterami okazali się być bracia Charlie, naprawdę uśmiałam się czytając o ich "Akcjach".Takie duże dzieci ,ale dawali oni fajny klimat tej książce.Super było poczytać o trochę innej głównej bohaterce ,miałam pokazany kontrast pomiędzy Charlie ,a Gia-główną bohaterką powieści "Chłopak na zastępstwo" również autorstwa Kasie West.Moja ocena ogólna tej książki jak widać 7/10 ,nie była ona jakimś wielkim odkryciem ,nie była idealna,jednak ma ona swój urok.Myślę ,że to książka typowo dla młodzieży ,ale osobom starszym dla rozluźnienia również powinna przypaść do gustu.Jeśli czytaliście już tę książkę koniecznie piszcie swoje opinie w komentarzu.Pozdrawiam cieplutko i życzę zaczytanego weekendu.




















Komentarze

  1. Jej książki widzę wszędzie. :D Okladki mi się bardzo podobają, wszyscy zachęcają, że to bardzo lekka i przyjemna lektura :D ja jakoś nie mogę się przekonać, chociaż, jeśliby udało się ją znaleźć w bibliotece to pewnie sięgnę :D

    Pozdrawiam serdecznie!
    Cass z cozy universe

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty